Reklamace, vrácení zboží

  1. Reklamace poškození zjištěného ihned po převzetí zásilky: Obsah zásilky je nutné zkontrolovat co nejdříve po doručení, protože zboží poškozené při přepravě lze reklamovat max. do 2 dnů od převzetí zásilky. Pokud Vám dopravce dodá zboží v poškozeném obalu nebo pokud máte podezření, že zboží by mohlo být poškozené, můžete odmítnout převzetí zásilky. Kurýr nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, je nutné zásilku reklamovat u přepravce do 2 dnů od převzetí. V každém případě doporučujeme, abyste se na nás nejdříve obrátili telefonicky (tel.603288885) nebo emailem (info@panbambus.cz) a konzultovali další postup.
  2. Reklamace vady vzniklé během užívání zboží v záruční lhůtě: Na celý náš sortiment se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Faktura slouží jako záruční list. V případě reklamace zboží zašlete na svoje náklady na adresu provozovatele: PATTERMANN s.r.o., Podlesí 572, 757 01 Valašské Meziříčí.  Zboží neposílejte na dobírku a uveďte důvod reklamace, přiložte fakturu a průvodní dopis s popisem vady. Zboží zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Po obdržení zboží Vás budeme kontaktovat a sdělíme Vám další postup. I v tomto případě je dobré před odesláním zboží k reklamaci konzultovat postup s provozovatelem telefonicky (tel.603288885) nebo emailem (info@panbambus.cz). Termín pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamovaného zboží a náležitostí uvedených výše. Náklady na zaslání vyřízené reklamace zpět kupujícímu hradí provozovatel.
  3. Vrácení zboží: Kupující má možnost vrátit zboží do 14-ti dnů od jeho převzetí - požadujete-li vrácení plné kupní ceny, pak nejlépe v originálním nepoškozeném obalu, nejlépe nepoužité, nepoškozené a kompletní s veškerým příslušenstvím (v opačném případě budou od kupní ceny odečteny náklady na uvedení zboží do původního stavu). Pokud se tak rozhodne, musí zboží poslat na svoje náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) na adresu PATTERMANN s.r.o., Podlesí 572, 757 01 Valašské Meziříčí. Přiložte fakturu nebo objednávku a číslo účtu pro bezhotovostní převod platby. V případě kladného vyřízení bude kupujícímu do 14 dní vrácena celá částka (mínus případné doběrečné a popř. mínus náklady za uvedení do původního stavu). Zboží nezasílejte na dobírku. Náklady na bezhotovostní převod, popřípadě poštovné, hradí provozovatel. Před odesláním doporučujeme kontaktovat provozovatele.
    Formulář pro odstoupení naleznete zde.